چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
کد خبر: 357649
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: متاسفانه وقتی به یک خانم می گویند خانه دار هستی، ناراحت می شود، در صورتی که این کار عبادت حساب می شود.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» » از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در جلسه اهدای حکم ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به مدیران دستگاه ها، گفت: متاسفانه شبکه های ماهواره ای و اینترنت، ناهنجاری های بسیاری را در جامعه افزایش داده و امروز ضروری است که امر به معروف و نهی از منکر را در دستور کار قرار دهیم.

وی با تاکید بر این که اولین دستور امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امر به معروف و نهی از منکر بود، افزود: تک تک ما از جانب خداوند متعال حکم انسانی داریم تا این فریضه را انجام دهیم و اگر می خواهیم خود و اطرافیانمان گرفتار هلاکت نشویم، بایستی محیط را سالم نگه داریم.

نماینده ولی فقیه در اصفهان به اهمیت نصب تصاوویر و نمادهای معنوی در فضاهای اداری و شهری اشاره کرد و ادامه داد: نگاه آدمی می تواند به مسجد الحرام و آیات قرآن باشد و او را بهشتی کند و فضای شهر را تغییر داده و برای کودکان نیز آموزنده باشد.

آیت الله طباطبایی نژاد، برخی اشتباهات را زیربنایی خواند و گفت: اولویت کار در کشور ما به مردان داده نشده و این یکی از اشتباهات ما بوده است، البته برخی مشاغل ویژه بانوان است که بایستی خودشان انجام دهند، ولی متاسفانه در آن شغل کمبود نیروی انسانی خانم داریم، از طرفی برخی مشاغل برای بانوان مناسب نیست، ولی به آن اشتغال دارند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر این که مردان در جامعه اسلامی، روزی آور خانواده هستند، افزود: در استان اصفهان هر ۵ ازدواج یک طلاق دارد که یکی از آن ها به خاطر اعتیاد است و مابقی دلایل مختلفی دیگری دارد که از جمله آن می توان به اشتغال بانوان نیز اشاره کرد.

مدیر حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: متاسفانه وقتی به یک خانم می گویند خانه داری، ناراحت می شود، در صورتی که این کار عبادت حساب می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha